SOP EJEN DROPSHP BERTUKAR STOKIS PENAUNG

  • Pihak syarikat TIDAK MENGGALAKKAN  penukaran stokis oleh ejen dropship
  • walaubagaimanapun, pihak syarikat perlu menghormati kehendak seseorang ejen dropship yang ingin menukar stokis
  • para stokis mesti menjalankan bisnes dengan penuh etika dan jika penukaran stokis berlaku disebabkan  ada stokis yang memujuk mana mana dropship untuk bertukar supaya bernaung dibawahnya, maka ia adalah satu keadaan yang tidak beretika.
  • Para stokis dan para dropship perlu sentiasa ingat bahawasanya kunci kejayaan bukan terletak kepada stokis mana yang menaungi mereka. Ia terletak kepada kerja keras ejen dropship itu sendiri.
  • Semua bahan latihan telah pihak syarikat sediakan, dan ejen dropship hanya perlu memastikan mereka membuat semua tugasan supaya mereka pandai
  • Peranan stokis hanyalah memantau tugasan yang dilakukan oleh dropship
2 kaedah penukaran stokis
  1.  Dropship aktif
    • bagi dropship yang masih aktif dan ingin bertukar stokis, mereka perlu menebus keahlian mereka dengan stokis lama.
    • Jumlah tebusan ialah RM100 yang perlu dibayar kepada stokis lama
    • Wang tebusan RM100 ini perlu dibayar oleh mana-mana pihak samada stokis baru ataupun stokis lama

  2. Dropship tak aktif
    • mana-mana dropship yang tak aktif boleh memilih mana-mana stokis yang ingin disertainya.
    • Ejen dropship dianggap tidak aktif bila mereka tidak membuat sebarang jualan selama 3 bulan.
    • untuk menyertai semula program dropship, yuran penyertaan semula sebanyak RM100 perlu di bayar melalui link onpay yang disediakan. >>> https://poknik.onpay.my/order/form/dsreenter

Comments

  1. Assalamualaikum,

    Saya ada pertanyaan. Berkenaan dengan dropship dermags, saya berhasrat untuk join semula dropship ni memandangkan sebelum ini hanya bayar dan tengok 1 2 video sahaja kemudian daftar dalam sistem online dermags tu. Saya tak buat apa-apa sale.

    Berdasarkan apa yang dinyatakan di artikel blog ini, dropship yang tak buat sebarang sale selama 3 bulan, akan di kira tak aktif. Jadi, saya cuba semak nama saya di senarai dropship di website dermags, masih ada lagi. Saya masih lagi aktif ke? Sebab kalau dah tak aktif, saya nak join balik.

    Sekarang saya nak join balik di sebabkan kekangan kewangan dan risaukan masa depan saya yang mungkin tak menentu memandangkan saya dah nak habis belajar. Maaf sangat - sangat menyusahkan poknik dan team poknik. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Boleh klik link untuk buat payment. Nanti akan di uruskan kemasukan semula

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

SOP TEMPAHAN PRODUK

POLISI PENUKARAN STOKIS OLEH EJEN DROPSHIP