SOP PEMULANGAN PRODUK BB CUSHION



SOP PEMULANGAN PRODUK BB CUSHION


1. Stokis perlu memeriksa terlebih dahulu setiap BB Cushion yang diterima  untuk memastikan produk yang diterima berada dalam keadaan baik. Produk WAJIB diperiksa terlebih dahulu sebelum dihantar kepada pelanggan.

2. Jika ada produk yang rosak, stokis perlu memaklumkan kepada pihak HQ dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan produk berserta dengan id tempahan.

3. Produk yang rosak mesti dipulangkan terlebih dahulu dan diterima pihak HQ sebelum pihak HQ menggantikan dengan produk baru.

4. Jika tiada sebarang makluman kerosakan yang diterima, pihak HQ menganggap semua produk yang diterima adalah dalam keadaan baik.

5. Untuk produk defect pengeposan sila maklumkan terus kepada Cik Sabrina (QSHK - Hq KB). Dan untuk produk defect production sila maklumkan terus kepada Cik Puteri (Biopro - Hq JB).

6. Pihak Hq KB tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan barang yang diterima pelanggan sekiranya stokis tidak memeriksa dahulu produk tersebut.


**Peringatan : Selepas 7 hari, aduan kerosakan untuk produk tidak lagi diterima dan permintaan untuk pertukaran atau pemulangan tidak lagi dilayan.**

Comments

Popular posts from this blog

SOP TEMPAHAN PRODUK

POLISI PENUKARAN STOKIS OLEH EJEN DROPSHIP

SOP EJEN DROPSHIP ORDER BARANG