SOP TEMPAHAN PRODUK



SOP TEMPAHAN PRODUK 




1. Tempahan produk mesti dibuat dalam sistem  👉 dermags.com.my/admin

2. Tempahan hanya akan diposkan pada hari yang sama jika pembayaran dan tempahan diterima dalam sistem selewat-lewatnya sehingga pukul 10.00 pagi sahaja.

3. Setiap tempahan wajib disertakan bersama-sama dengan bukti pembayaran. Sekiranya ada dua kali pembayaran, maka stokis perlu meletakkan kedua-dua bukti pembayaran.

4. Setiap tempahan hanya akan disahkan dan dihantar selepas bayaran penuh diterima oleh pihak Hq Kb.

5. Setiap tempahan mesti diisi dengan maklumat yang lengkap dan betul supaya proses penghantaran berjalan dengan lancar.

6. Notifikasi tempahan seperti tempahan diluluskan, dibatalkan dan dihantar hanya akan dihantar ke email yang diberi sahaja. Jadi sila pastikan email yang diberi itu adalah yang betul.

Comments

Popular posts from this blog

POLISI PENUKARAN STOKIS OLEH EJEN DROPSHIP

SOP EJEN DROPSHIP ORDER BARANG